Veelgestelde vragen - FAQ

Om onnodig contactopname te vermijden zetten we de meest gestelde vragen op een rij. Mogelijks vind je hier al het antwoord op eventuele vragen die je hebt. Heb je toch nog andere vragen? Aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantendienst via 050 80 00 30 of office@flyer.be.

Productinformatie

Wat is de artikelcode?

De artikelcode is het identificatienummer van een artikel. Aan de hand van de artikelcode kan een artikel steeds gemakkelijk teruggevonden worden. Wanneer je een bestelling wenst te plaatsen, gelieve dan altijd de artikelcode te vermelden om eventuele misverstanden te voorkomen.

Hoe kan ik weten als een artikel nog voorradig is?

Op de productpagina van een artikel zie je steeds hoeveel stuks er nog op voorraad zijn. Deze informatie vind je terug onder de titel van het artikel.

Wat is de OEM code?

OEM staat voor Original Equipment Manufacturer. Dit is de code die de fabrikant meegeeft aan een artikel. Indien twee artikelen er exact hetzelfde uitzien, dan vergelijk je best de OEM-code. Indien de code voor beide artikelen hetzelfde is, dan gaat het om één en hetzelfde product.

Zie ik op de afbeelding wat ik geleverd krijg?

Alle afbeeldingen, tekeningen en aanvullende gegevens betreffende afmetingen, gewicht, kleur, enzovoort gelden slechts bij benadering. We raden je aan om de productinformatie nauwkeurig te lezen. Bestellen

Kan ik mijn bestelling via e-mail of telefonisch plaatsen?

Het is heel gemakkelijk om online iets te bestellen op onze webshop. Mocht je om bepaalde redenen toch via e-mail willen bestellen, dan kan je een mail sturen naar office@flyer.be. Vergeet daarbij zeker niet volgende gegevens te vermelden:

Wat is de OEM code?

OEM staat voor Original Equipment Manufacturer. Dit is de code die de fabrikant meegeeft aan een artikel. Indien twee artikelen er exact hetzelfde uitzien, dan vergelijk je best de OEM-code. Indien de code voor beide artikelen hetzelfde is, dan gaat het om één en hetzelfde product.

De producten die je wenst te bestellen (artikelnummer(s) + gewenste aantallen)
Accountgegevens (het e-mailadres waarmee je klant bent is voldoende)
Facturatie- en afleveradres
Omdat we eventuele misverstanden willen voorkomen kunnen bestellingen niet telefonisch doorgegeven worden.
Hoe kan ik gemakkelijk een product zoeken?
Alle producten zijn zo logisch mogelijk opgedeeld in verschillende categorieën. Echter kan je ook gebruikt maken van onze zoekmachine waarbij je kan zoeken op zoekwoord, artikelnummer, merk, enzovoort.
Indien je hetzelfde artikel wil bestellen als een vorige keer, dan kan je in je bestelgeschiedenis het gewenste artikel aanklikken en herbestellen.
Hoe weet ik als mijn bestelling goed afgerond is?
Je ontvangt een orderbevestiging via e-mail zodra je bestelling afgerond is. Indien je na een halfuur nog steeds geen orderbevestiging ontvangen hebt, controleer dan eerst je spamfolder. In het geval dat je daar ook niks ontvangen hebt, dan is het mogelijk dat je bestelling niet goed afgerond werd. Neem dan contact op met ons zodat we kunnen nakijken als alles goed doorgekomen is. Opgelet: De bevestigingsmail die je krijgt na het registreren als nieuwe klant is geen orderbevestiging. In je orderbevestiging vind je alle details van je bestelling terug.
Kan mijn bestelling nog aangepast worden?
We proberen alle orders zo snel mogelijk te verwerken zodat we onze snelle levertermijnen ook kunnen nakomen. Dat betekent echter ook dat een eventuele vergissing in je bestelling vrij snel kan verwerkt worden. Als je na het plaatsen van je bestelling opmerkt dat er een fout is gebeurd, neem dan onmiddellijk telefonisch contact op met onze klantendienst op 050 000 000. Indien het nog mogelijk is zullen we de bestelling aanpassen, maar eens een bestelling doorgestuurd werd naar het magazijn is het helaas te laat hiervoor.
Kan ik op factuur betalen?
Het is niet mogelijk om als particulier op factuur te betalen.
Bedrijven die jaarlijks minimum € … bestellen kunnen op factuur betalen. Neem contact op met onze klantendienst zodat we een betalingstermijn kunnen instellen in je account.
Verzendkosten
Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Bij elke bestelling wordt standaard € 6,99 verzendkosten aangerekend.
Hanteert Prixos een minimum bestelbedrag?
Er is geen minimum bestelbedrag vereist om je bestelling af te ronden. Echter worden er wel verzendkosten aangerekend, dus is het vaak aan te raden om meteen meerdere artikelen te bestellen.
Betalingsmogelijkheden
Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

Wij aanvaarden verschillende betalingsmogelijkheden:
- Bancontact
- Paypal
- Maestro
- Visa
- Mastercard
- Overschrijving
Kan ik op factuur betalen?

Het is niet mogelijk om als particulier op factuur te betalen.
Bedrijven die jaarlijks minimum € … bestellen kunnen op factuur betalen. Neem contact op met onze klantendienst zodat we een betalingstermijn kunnen instellen in je account.
Ik heb de factuur niet teruggevonden in mijn doos?
Omdat we zo milieubewust mogeiljk zijn werken we steeds met digitale facturen. Deze kan je terugvinden in je account of in je orderbevestiging.