1. Algemene informatie

Flyer Office zorgt voor een snelle verwerking van je bestelling.

  • -Alle bestellingen die vóór 18 u. afgerond worden zullen de volgende werkdag geleverd worden, met uitzondering van producten die niet voorradig zijn of speciaal moeten besteld worden.
  • -Omdat de producten aan de scherpst mogelijke prijs aangeboden worden zijn we genoodzaakt een vaste, lageleveringskost van € 6.99 (excl. BTW) aan te rekenen.
  • -De levering wordt verzorgd door DHL en gebeurt steeds tijdens de kantooruren. Helaas is het niet mogelijk om hiervoor een afspraak te maken.
  • - Flyer Office levert alleen in België en Nederland. Het is niet mogelijk om te leveren op een postbusadres.

2. Levertijden

-Alle bestellingen die vóór 18 u. afgerond worden zullen de volgende werkdag geleverd worden, met uitzondering van producten die niet voorradig zijn of speciaal moeten besteld worden.

4. Ontbrekende artikelen

Ondanks dat we dit natuurlijk altijd proberen te vermijden bestaat er altijd een kans dat er een fout of vergissing gebeurt en dat er een artikel ontbreekt. Ontbrekende artikelen moeten zo snel mogelijk bij ons gemeld worden, zoals aangegeven in de mail bij de factuur. Gelieve een e-mail te sturen naar office@flyer.be en volgende gegevens te vermelden:

  • -Het ordernummer
  • -Firmanaam
  • -Ontbrekende artikelen met artikelnummer
  • -Het aantal
  • -We contacteren je zo snel mogelijk terug om je te informeren en een oplossing te bieden.

5. Onsuccesvolle leveringen

Indien je op de dag van de levering afwezig bent, dan komt DHL de volgende werkdag opnieuw langs, en dit tot viermaal toe. Mocht je telkens opnieuw afwezig zijn, dan wordt het pakket teruggestuurd naar ons magazijn. Bij levering bij particulieren wordt de zending naar het dichtstbijzijnde magazijn van DHL gebracht waar je de zending kunt ophalen. Daarvoor heb je 5 werkdagen de tijd. Indien het pakket daar niet afgehaald werd zal het ook naar ons magazijn teruggestuurd worden.

Indien je zending niet door DHL aangeboden kan worden, bijvoorbeeld door een foutief adres, dan wordt het teruggestuurd naar ons magazijn. Gelieve daarom zeker te controleren als de adresgegevens correct zijn. Na bevestiging van je bestelling is het namelijk niet meer mogelijk om deze gegevens nog aan te passen. In het geval dat de zending opnieuw moet worden verstuurd, dan zullen er opnieuw verzendkosten aangerekend worden.

Zendingen waarbij de aflevering geweigerd wordt of zendingen die geannuleerd worden nadat het reeds verstuurd is moeten geretourneerd worden. Daarvoor wordt een bijdrage voor retourkosten aangerekend. Meer info hieromtrent vind je hier.

6. Leveringen van grote artikelen of meubelen

Bepaalde artikelen, bijvoorbeeld meubels of bepaalde kantoormachines, worden rechtstreeks door de leverancier naar jou verzonden. Vaak wordt hiervoor met andere transporteurs dan DHL gewerkt. De levertermijn voor dergelijke artikelen wordt steeds op de productpagina vermeld. Het is helaas niet mogelijk om een vaste leverdag te selecteren. Er wordt een afspraak ingepland voor de levering van meubelen en kasten.

7. Andere vragen?

Indien je nog verdere vragen hebt omtrent de levering, aarzel dan niet om onze klantendienst te contacteren via 050 80 00 38 of office@flyer.be.